harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

zawał symultaniczny

leave a comment »

jakiś czas temu Maxigas napisał na blogu krótki tekst na temat swojego latopa – „Laptop Love” – który bardzo polecam… na bazie Freuda i Lacana, oraz swoim przykładzie, reinterpretuje on stosunek człowiek-technika, dochodząc do wniosku że swoje ręce może już po prostu uznać za urządzenie przekazujące dane pomiędzy jego mózgiem i laptopem, dokładniej:

(…)My laptop is my organ just as my hands are. Or probably more, if i think about that the main function of my hands is merely to serve as part of the input interface to my laptop. Most of the time my hands are just part of the technology that connects me with my laptop, much like my neck is only there to interface my head and torso.(…)

związek Maxigasa z laptopem przedstawia się nad wyraz romantycznie, mój jeszcze do niedawna wyglądał mi raczej na love-hate relationship, do około jakieś pół godziny temu kiedy na forum anarchistycznym zauważyłem dane nazioli świeżo opublikowane z mojego loginu, acz nie przeze mnie… przy objawach stanu przedzawałowego tak u mnie jak i w CPU mojego lapa zmieniłem 10 kluczowych haseł, robiąc wszystko żeby keyloger potencjalnie siedzący w moim systemie nie był w stanie ich przechwycić,
cpu zawał
zanim dostałem wiadomość że cała sytuacja wynikła tylko dlatego że kiedyś nie wylogowałem się/zapisałem hasło do mojego loginu na komputerze jednego ze znajomych…
gdyby nie zacinający się „force” monolake, który oddaje dramatyzm chwili, idealnym alternatywnym podkładem dla chwili było by „zespolenie rytmu” 1984…

morał z historii – dzieci, nawet jeśli hasła trzymacie zaszyfrowane opensoursowo, paroma różnymi algorytmami, łącznie z profilem przeglądarki… pilnujcie żeby nie zostawić haseł u znajomych, regularnie zmieniajcie hasła nawet do głupich forów, oraz pamiętajcie żeby zawsze mieć najlepsze kraki wiodących programów antywirusowych… (a przy okazji hardcore typu gmer nie zaszkodzi)

przy okazji, wyszukując trop IP podejrzanego o zamach trafiłem na stronę gdzie pokazują cycki

(pozycjonowanie: polish neighbour, anarchizm)

Written by harce

3 Luty, 2007 @ 01:12

Skomentuj

