harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

tvp3 i kopenhaga

leave a comment »

najpierw (bo krótko); z tvp3 niedługo ktoś poleci bo zdarzyło im się wyemitować naprawdę fajny materiał w którym mieszkańcy z okolic wzgórza świętej anny przyznają że żałują teraz tego że nie wspierali ekologów (czyli głównie anarchistów z F.A.) podczas budowy autostrady, która obecnie zatruwa im życie, video w asf niestety ( u mnie nie otworzył windows media player, otworzył za to mój ulubiony media player clasic)

no i ważniejsze – o 7 rano policja zaatakowała skłot ungdomshuset, z którego to przedwczoraj taką ładną pocztówkę dostałem i o którym pisałem raptem 6 godzin przed atakiem. o 7.10 do Moster dzwonił M. że zabarykadowali się w piwnicy, i nie wie gdzie jest K., w ataku poza robokopami brali udział antyterroryści, którzy jak widać dokonali sprawnego desantu na dach. i tu rodzi się parę pytań – po pierwsze czy zapory na dachu były niedostateczne, czy duńscy policyjni komandosi są tak twardzi? po drugie dlaczego załoga pełniąca wartę nie zdążyła zareagować? cała ulica była monitorowana z zamontowanych przez skłotersów kamer, policyjne radio było na nasłuchu, (chociaż to akurat najłatwiej ominąć), jednak ktoś powinien zareagować? cóż… odpowiedź na to jak to dokładnie, mniej czy bardziej, wyglądało kiedy tylko wypuszczą naszych. tymczasem artykuł który napisałem na indymedia, za pomoc w zbieraniu info dzięki dla Monster (co najmniej jeden paragraf to bezpośredni cytat z tego co mi podesłała, a wyszukała tak z połowę informacji). dla porównania depesza pap, oraz ta sama wiadomość w wydaniu dziennika i wybiórczej.

hasłem dnia właśnie został status „yhy chyba ciebie/narkotyczna impreza”

(pozycjonowanie: polish neighbour, anarchizm)

Written by harce

1 Marzec, 2007 @ 22:54

Napisane w anarchia, internet, media

Skomentuj

