harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

wrocław, rospuda, szwajcaria

with 3 comments

właśnie wróciłem z Wrocławia, wygląda na to że wszedłem w pierwszy od 3 lat (od kiedy poznałem i „byłem” z Z.) związek partnerski, nie powiem, jestem w pewnym szoku.

najbliższym celem podróży będzie zapewne Rospuda – niedługo zaczynają się prace a więc i nasza na nie odpowiedź (będę miał okazję przetestować swój ostatnio nabyty wspaniały namiot), a później (pewnie w przerwie) Szwajcaria, obiecałem, więc zostanę modelem do pewnej fotografii, powiedzmy że aktu

Written by harce

23 Lipiec, 2007 @ 14:03

Napisane w pomykanie, prywata

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gratulacje :)
    A o zdjęciu sam myśłałem jednak muszę pozostać w pracy i zarobić na wakacje.

    Pokój

    inirudebwoy

    23 Lipiec, 2007 at 20:54

  2. udało się znaleźć robotę? jeśli tak to gratuluje :]

    harce

    23 Lipiec, 2007 at 22:06

  3. […] wypracował markę – jego praca wykorzystywana była w kampanii greenpeace, w której zresztą sam zamierzałem uczestniczyć, w promocji burżujskiego centrum handlowego w londynie (bo wątpię żeby to on się starał o […]


Skomentuj

