harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

pomocy…

with one comment

moje archiwum rozmiaru około 450GB trzymałem na dysku firmy maxtor, który po wakacjach miał zostać dyskiem backupowym leżącym u rodziny a ja z nową 500tką i starą 250tką miałem ruszyć w świat (500 kopia archiwum jeżdżąca ze mną, 250tka do zabierania na imprezy na vjke oraz do robienia pokazów)…. tymczasem zanim jeszcze kupiłem drugą 500 zasrany maxtor zaczął szwankować… jestem w trakcie montowania a tu z dnia na dzień materiał zamiast lecieć sobie z dysku po USB gładko jak dotąd zaczyna skakać… co więcej dysk co jakiś czas stuka, nawet jeśli nie jest podłączony do komputera (jeśli jest we włączonej obudowie zewnętrznej)… tempo transferu spadło do tego stopnia że po wpięciu w blaszaka, po taśmie, 12GB chce kopiować 30h…

jeśli ktoś ma pomysł co można zrobić żeby uratować dane albo miał podobną sytuację i z niej wybrnął – dajcie znać… boje się ustawić kopiowanie jakichkolwiek plików a mam tam całe swoje nie backupowane archiwum…

swoją drogą to już drugi maxtor który mi umiera, pierwszy zewnętrzny po oddaniu do serwisu wrócił z nowym dyskiem, nie wiem czy obudowa też nowa, wygląda tak samo – teraz umiera w niej drugi dysk… jedna rada, niech was Bakunin broni przed maxtorami i laccie

Written by harce

30 Lipiec, 2007 @ 23:19

Napisane w prywata, recenzje

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. e co jest z Twoim mailem obinowym??napisz do mnie z dzialajacego to Ci wysle maila jeszcze raz.
    pozdro z goracej grecji!!!

    monster

    31 Lipiec, 2007 at 14:07


Skomentuj

