harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

wracając do tradycji – o wszystkim na raz

with 2 comments

ostatnio jadę zupełna prywatą i nie mam weny żeby o wszystkim napisać konkretniej więc po łepkach, tematy poszczególnych części pogrubieniem, sorry, taki mam humor, dla równowagi za jakiś czas strzele (i wrzucę tu) wzniosłe wypracowanie na temat anarchistyczności weg*anizmu (wegetarianizmu/weganizmu) który jak się okazało przygotowuję na obóz FA który z kolei zbliża się w tempie zastraszającym, środa/czwartek już wyjeżdżam przygotowywać teren… no a przynajmniej mam nadzieję że wyjadę w przeciwieństwie do planowanego odmrażania czterech liter na lodowcu ( nagły rozpad związku, chciał bym żeby mnie to bardziej zaskoczyło), wczorajszego planu B czyli wyjazd na koncert antifowy do Torunia ( faszyści odwołali swój koncert) no i na deser jeszcze odwołano Abramowszczyznę, przylecieć na urodziny rozbratu nie da rady bo ceny biletów już poza moim zasięgiem…

z (nie?)ciekawszych rzeczy którymi się ostatnio zajmowałem; uprzątnąłem główną stronę dokumentacji polskich indymediów która wyglądała tak że bałem się tam zaglądać, w sumie udało mi się już uprzątnąć spory procent dokumentacji, ale część dalej wygląda tak. uprzątnąłem też nagłówek „startspecial” nad środkową kolumną (indymediów) ale to docenią tylko członkowie kolektywu redakcyjnego którzy musieli się przebijać przez coś takiego żeby wstawić jakąkolwiek informację, no i w końcu wstawiliśmy info zachęcające, mam nadzieję, do przyłączania się do prac kolektywu redakcyjnego, podlinkowane do „wolofaq” uaktualnionego przez Diedleth, który mam nadzieję dokładnie wszystko wyjaśnia… poza tym w temacie indymediów dość dużo ostatnio grzebałem ze względu na drobny atak spamerski, w sumie z dwóch dni mamy jakieś 60-100 nowych ukrytych „artykułów” – trochę zajęło zanim udało nam się go spacyfikować, ale dało radę a przy okazji wszechmogący Zapata poprawił parę kwestii w polskim mirze (mir to program na którym działa serwis indymedia)

w zakresie prac równie pasjonujących przebiłem się przez całe tłumaczenie miro (dawniej democracy playera), wyszukałem każde (mam nadzieję) zdanie wymagające paru różnych form zależnie od liczby i zgłosiłem ticket z prośbą o stosowne poprawki… jeśli się uda to niedługo dokończymy tłumaczenie i wyjdzie w pełni prestiżowy kompletnie polski miro, zostało głównie to i kwestia skrótów klawiszowych, zresztą jak ktoś chce się udzielać – strona tłumaczenia miro

biuletyn poznańskiej biblioteki anarchistycznej

z zupełnie innej beczki zdecydowanie wszystkim polecam zdo/nabycie Biletynu Poznańskiej Biblioteki Anarchistycznej – wydany całe wieki temu (w maju) ale dopiero teraz miałem go okazję kupić i jestem bardzo zadowolony – naprawdę dobry zbiór tekstów na niezłym poziomie i mimo że zboczeńcy lingwistyczni znaleźli tak jakieś błędy na pewno warto kupić i w całości przeczytać jest o pracy i strajkach, więziennictwie i jego braku zalet, zmarłych pisarzach, nieistniejących już wydawnictwach, istniejących polemikach i oczywiście trochę recenzji książek; w sumie jakieś 160 stron warte przeczytania

anarchiści
no i wielki finisz; trochę akcjonizmu – w solidarności niemcami aresztowanymi za rzekomy terroryzm , Warszawska Grupa Anarchistyczna (kryptonim FA s WGA) zorganizowała happening prawie-pod-palmą mający zwrócić uwagę na tą kwestię i dać aresztowanym sygnał że nie są sami… akcja wypadła nieźle, relacja na indymediach (niestety mojego autorstwa, zdjęcia g.) – wizualnie wyszło bardzo fajnie, tłum przewalający się przez rondo wyrażał zainteresowanie, ulotki rozeszły się błyskawicznie, ale popełniliśmy te same błędy co zwykle;
– za mało ulotek, wydrukowane za późno (w nocy przed akcją)
– zabrakło „stoliczka z petycjami”
– transparent robiony w ostatniej chwili w związku z czym nie do końca takie hasło jak miało być
– zabrakło ulotek i petycji dzień wcześniej na koncercie
– daliśmy ciała z mediami, nie wiem czy zabiła nas parada czy co…
w związku z czym postanowiliśmy w końcu się ogarnąć, powołać instytucję koordynatora do każdej akcji/kampanii który/a ma temat trzymać i pilnować co by wszystko było zrobione (nic odkrywczego i przywykłem do tego, ale w warszawie jak widać różne rzeczy mogą być „czymś nowym”), w tym celu powstanie też wiki na którym wymieniony zostanie każdy obowiązek każdego kto się do czegoś zgłosił a efekty prac będą brutalnie rozliczane… liczę że pozwoli to trochę ogarnąć warszawski aktywizm przynajmniej w wykonaniu lewej sekcji FA (na prawym brzegu rzeki na razie cisza).

ciekawostka: wygrzebałem niezły dokumentalny z 80tych o żydowskich anarchistach w USA, może przed wyjazdem z kraju uda się zorganizować przegląd w tym temacie, poza tym można by puścić już pewnie wszystkim znany „anarchiści przeciw murowi” a jak coś wygrzebie to może i coś ciekawszego… w kwestii filmowej zresztą czekam na przesyłkę z danii i odpowiedź z dwóch archiwów telewizyjnych – czasami fascynuje mnie jak ciężko z nich wydobyć cokolwiek…

tytuł najlepszej straty czasu w tym tygodniu otrzymuje gra warzone 2100 w którą pomykam (oczywiście na ubuntu linux) od paru dni – taka trochę prostsza wersja earth 2150 no ale bawi i wciąga

Written by harce

18 Sierpień, 2007 @ 21:43

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. transubstantiation

    17 Październik, 2007 at 18:04

  2. dzięki, rzeczywiście interesująco to wygląda

    harce

    17 Październik, 2007 at 18:21


Skomentuj

