harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

ba!

with 5 comments

no i przyszło mi właśnie tego samego dnia napisać o drugim zespole, który mnie zagiął – na indyka ktoś wrzucił artykuł „Post-rap w hołdzie radości rewolucyjnej” zassałem plik linkowany a abstrakcie głównie po to żeby sprawdzić czy nie zawiera wirusów, przesłuchałem dopiero dziś rano i opad szczęki.

jak się okazuje grupa Ba! to nowy projekt Dany Tego z Poema Faktu i Etama Etamskiego wcześniej działającego w grupie „ludzie smutni” (której jeszcze nie słyszałem) – całkiem dobry profil obu na majspejsie grupy Ba! – w każdym bądź razie płyta to coś na krawędzi rapu, melorecytacji, elektroniki i sytuacjonizmu – tekstowo ambitnie, muzycznie ambientowo-i miejscami noisowo – ogólnie świetnie, polecam chociaż dla niektórych może to być niestrawne, jak to na dobrą dawkę muzycznej anarchii przystało, cała płyta do ściągnięcie za darmo

Written by harce

23 Październik, 2007 @ 13:43

Odpowiedzi: 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mocna muza. Myślałem, że nie przesłucham ale włączam następne kawałki jeden po drugim :)
    Naprawdę ciekawa muzyka

    inirudebwoy

    24 Październik, 2007 at 07:35

  2. myślę że twoja recenzja bardzo dobrze oddaje klimat ;]

    harce

    24 Październik, 2007 at 08:21

  3. sciągnałem z ciekawości by sprawdzić co to jest ii.. jestem zaskoczony. Da sie tego słuchać bez zgrzytania zębami, a nawet się podoba momentami.

    Taka miła odmiana po hardcorach i różnych punkach :p.

    pozdrawiam

    Kisiel

    25 Październik, 2007 at 16:57

  4. ja odpaliłem sobie profil na majlansie i właśnie sciągam płyte, bardzo ciekawe, podoba mi sie :)

    bizon

    26 Październik, 2007 at 12:52

  5. dzięki za dodanie do linków :p

    Kisiel

    31 Październik, 2007 at 11:53


Skomentuj

