harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

hwdp i wszystkim innym instytucją

with 3 comments

właśnie dostałem od kumpla:

w uzasadnieniu wyroku, który dziś dostałem odnośnie sprawy za LPR pojawiło sie zdanie „O ile obwinieni chcieli zamanifestować niechęć do wszelkich struktur władzy (poprzez owy transparent, którego skrót (HWDP) w slangu ugrupowań pseudoanarchistycznych i bojówkarskich (sic!) oznacza delikatnie mówiąc brak akceptacji do owych struktur)(…)”

LOL… transparent głosił „HWDP i wszystkim innym strukturą państwa” (czy jakoś tak – nie pamiętam dokładnie)

a tak bardziej serio warto dodać że cała sprawa odbyła się praktycznie bez udziału oskarżonych, sąd zaocznie nałożył na nich grzywnę 130zł niezaprzątając sobie głowy możliwością obrony ze strony oskarżonych… po prostu pewnego dnia przyszedł do nich pocztą wyrok.

więcej o sprawie za zakłucanie marszu LPR na CIA

Written by harce

6 Listopad, 2007 @ 10:05

Napisane w anarchizm, represje

Tagged with , ,

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. No to pysznie :)
    I mała uwaga pisze się instytucjom i strukturom. No i sam wyraz ..uj pisze się prze CH :)

    inirudebwoy

    6 Listopad, 2007 at 11:32

  2. co do (c)HWDP to nie mam wątpliwości – chyba nawet mamy na tym transparencie małe c, ale z tymi instytucjami i strukturami to już nie wiem, spellcheck nie widzi błędu a ja nigdy do końca nie załapałem o co chodzi z tą całą ortografią…

    tymczasem gratuluje nowej domeny i designu :]

    harce

    6 Listopad, 2007 at 12:27

  3. Dziękuję bardzo.
    Instytucje na bank powinny być jak napisałem. Spellcheck nie widzi błędu bo można powiedzieć „Tą złodziejską instytucją jest ZUS”. Co jest poprawne.
    ZUS dlatego bo wiszą mi kasiorę :)

    inirudebwoy

    6 Listopad, 2007 at 23:42


Skomentuj

