harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

demonoid is down.

with 2 comments

właśnie poszedł mój art na CIA, CIRA udało się zablokować serwis demonoid – najlepszy serwis torrentowy jaki przyszło mi widzieć i który bardzo cenię (dobre parę miesięcy trwały podchody żeby się zarejestrować), liczę że niebawem wróci.

tymczasem polecam komentarz dźwiękowy: „law & order” a potem „fuck the MPAA” grupy futuristic sex robotz)

Written by harce

9 Listopad, 2007 @ 23:24

Napisane w infoanarchizm, internet

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. O żesz w pizdę jeża. Miałem tam konto. To naprawdę był dobry serwer.

    inirudebwoy

    10 Listopad, 2007 at 22:46

  2. […] z najlepszych trakerów torrentowych, z pewnością mój ulubiony… jakiś czas temu pisałem u siebie i na CIA o jego zamknięciu więc wypada napisać i o powrocie […]

    demonoid wrócił « harce

    23 Kwiecień, 2008 at 18:26


Skomentuj

