harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

przeterminowany Tusk mi się nawinął

leave a comment »

podczas zabawy programem do data miningu niechcący trafiłem na post o wizycie Tuska w Irlandii w której też uczestniczyłem.

niby nic niezwykłego poza śmiesznym zbiegiem okoliczności, ale przeczytałem sobie posta i mnie telepnęło po prostu… jak krótkowzrocznym i pozbawionym jakiejkolwiek odpowiedzialności społecznej trzeba być żeby coś takiego napisać? odpisałem w komentarzach ale dalej tego nie ogarniam. otóż rozchodzi się o to że ktoś miał czelność zapytać Tuska o stawki minimalne… ciekawe jest wnioskowanie – skoro interesuje mnie ta kwestia to najwidoczniej moją ambicją jest pracować za stawkę minimalną, tylko dla smaku dwa kretynizmy:

[że Ci ludzie] w ogóle są zainteresowani tą kwestią

Polski emigrant w Dublinie, zarabiający najmniej 1300 Euro miesięcznie pyta się o przyszłą minimalną stawkę w Polsce.

to może tak, może zainteresowani są taką kwestią bo wybierają Tuska nie żeby robił im dobrze (jakkolwiek blisko politykom do prostytucji) tylko wybierają kogoś kto ma bezpośredni wpływ na życie 32 milionów ludzi w „polsce”? haaalooo?
a co do drugiego, jak pan wyliczył ile (najmniej) zarabia polski emigrant? z fusów? aaaa nieee na bazie stawki minimalnej! ale nie należy o niej myśleć inaczej niż podając argument przeciw niej :]

a tak swoją drogą zarabiam mniej niż „najmniej 1300” miesięcznie, czy w tej sytuacji mam prawo zadać takie pytanie?

Written by harce

1 Grudzień, 2007 @ 01:15

Napisane w inne blogi, politycy

Skomentuj

