harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

ratujmy skrę!

with one comment

czyli czego nauczyła się gazeta wyborcza

czekając na koleżankę pod metrem centrum zostałem zaatakowany przez bardzo uśmiechniętą parę wręczającą mi jakąś petycję/ankietę – nic niezwykłego na patelni; sprzedawców, sekciarzy i wszelkich aktywistów zawsze tam na pęczki więc zawsze ktoś coś komuś wpycha do rąk, tyle że ci państwo mieli bardzo stylowe nieźle wykonane koszulki z napisem „ratujmy skrę” (stadion sportowy na obrzeżu pól mokotowskich – największego parku w warszawie). zwyczajowo popatrzyłem wziąłem jedno powiedziałem że przeczytam popatrze o co chodzi i może podpisze, ale „ankieta” jest praktycznie tekstem reklamowym z pytaniem czy popiera się świetlaną przyszłość tych terenów przy okazji czego developer postawi tam bloki. do tego blondynek z tej pary, ubrany „po cywilnemu” zaczyna mi brzęczeć coś tam i w rozmowie przyznaje że dziewczyny (był jedynym mężczyzną) są opłacane ale on tu „harytatywnie” [sic!] stoi – puenta? – pamięci do twarzy nie mam, ale przypomina mi frejera od „uwolnić piątek” jedak tym razem jest to najprawdopodobniej agencja reklamowa partnersi – kolejna po „ciszewski” firma która pozwala sobie na wykożystywanie image protestu społecznego do zarobków

tyle że tym razem widać że przy „lechu” i „ciszewskim” osiągnęliśmy sukces istotniejszy niż zniszczenie tej jednej kampanii – dzisiaj wyszukując informacje o „ratujmy skrę” trafiłem na wczorejszy artykuł wybiórczej „demaksujący” akcje – liczę że to dowód na to że od teraz dziennikarze uważniej będą się przyglądać takim wydarzeniom zanim o nich napiszą… a co do agencji reklamowych, chyba przydało by się jakoś porządniej dać im do zrozumienia że na eksploatację tej tematyki nie pozwolimy.

btw artykuł wybiórczej tłumaczy też czemu tak im zależy na dobrym odbiorze społecznym.

Written by harce

24 Grudzień, 2007 @ 10:19

Napisane w anarchizm, media, reklama

Tagged with

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] może być np. próba zbudowania poparcia społecznego dla podobnej inwestycji pod hasłem “ratujmy skre!” […]


Skomentuj

