harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

coś się dziś rusza

leave a comment »

się trochę ruszać zaczęło :] ogólnie mam dziś pozytywny dzień, jak już wspominałem zacząłem prace nad stroną FA sekcja Dublin, mam nadzieję że już niedługo z nią ruszymy publicznie, wczoraj udało się też spotkać w sprawie naszej dystrybucji która z powrotem wylądowała u mnie i mam nadzieję niedługo znajdzie się w całości na stronie, trzy pudła towaru i mam nadzieję niedługo znowu urośnie (chce podjąć towar od Red Rat – to czego nie dostałem z Trojki) i więcej ekologii z Zielonych Brygad oraz Pracownii a niedługo Czarny Sztandar wydaje nową płytę z anarchistycznymi hitami zeszłego stulecie z regionów nam bliższych niż poprzednie więc znowuż okazja

osobna sprawa to że dziś odbyła się rozprawa w sprawie ( :) ) przeciw mojemu byłem pracodawcy którą ciągnie dla mnie Independet Workers Union (razem z dwoma ziomkami zostaliśmy zwolnieni z dnia na dzień a właściciel nie raczył nam zapłacić zaległych wypłat), jako że strona przeciwna po raz drugi się nie stawiła automatycznie wygraliśmy i teoretycznie w ciągu 6 tygodni mamy dostać kasę od ex-„szefa”, jak nie to dalej drogą sądową, wiem że to marne, próbowaliśmy ugodowo, proponowaliśmy żeby po prostu oddał zaległą kasę to nam wszystko styka, praca na czarno mi pasowała, no ale cóż. taki lajf. tymczasem zaczynam knować w obecnej robocie i postanowiłem konkretniej zaproponować przystąpienie do związku współpracownikom, na razie po cichu, kiedy „przejmiemy” 3 czy 4 sklepy w centrum Dublina ujawnimy związek i zaczniemy negocjacje, jak na razie w dyskusjach pojawiały się kwestie takie jak porządne kontrakty, normalna stawka (obecnie minimalna krajowa), demokratyzacja struktur lokalnych (co ciekawe nie zaproponowane przeze mnie :]) i wpływ pracowników na obecnie dość abstrakcyjne działanie sklepów vide dalsze „uspółdzielczenie” sklepów… zobaczymy może wyniknie z tego coś ciekawego…

Written by harce

4 Luty, 2008 @ 18:26

Napisane w anarchizm, prywata, związki

Skomentuj

