harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

redwatch wrócił – kiluj

with 21 comments

jeśli szukasz aktualnych informacji o akcji kiluj i serwisie redwatch kliknij tutaj

proszę proszę, nasi ulubieni neonaziści podnieśli się znowu na wysokość kopniaka, no to jedziem ich odnowa

dla odrobiny koordynacji proponował bym zacząć falę koło 20 czasu polskiego

Written by harce

22 Luty, 2008 @ 12:44

Odpowiedzi: 21

Subscribe to comments with RSS.

  1. kiluj kiluj … pozwolilem sobie pobrac juz w sumie okolo 3GB i ciagne dalej … nowy redwatch jakgdyby zaczyna chodzic wolniej wiec chyba jest nas juz wiecej!

    kiluj.pl

    22 Luty, 2008 at 14:52

  2. Na bank to odpalę dzisiaj w nocy.

    inirudebwoy

    22 Luty, 2008 at 16:12

  3. Pobrano: 3.7MB (ogółem: 64.7MB)

    i idzie dalej …

    wchodze

    22 Luty, 2008 at 18:50

  4. jedna uwaga, zmieniły się adresy, strony ze zdjęciami są w tej chwili na poland.redwatch-russia.info więc trzeba to poprawić w skryptach

    harce

    22 Luty, 2008 at 19:07

  5. jak tworzysz plik wykonywalny z perla? jak tam porządny człowiek, preferuje skompilowane towary

    harce

    22 Luty, 2008 at 19:24

  6. $ chmod u+x kiluj.pl
    $ kiluj.pl

    w tej chwili:

    Pobieram dane z: poland.redwatch-russia.info/sites/slaskie.htm … Pobrano: 3.2MB (ogółem: 258.2MB)

    skrypt z nopaste przystosowany jest do nowych serwerów, co zreszta widac w srodku

    wchodze

    22 Luty, 2008 at 19:50

  7. poprawka … oczywiscie aby ueruchomic:

    $ ./kiluj.pl

    wchodze

    22 Luty, 2008 at 19:52

  8. #######:~/Pulpit$ ./kiluj
    ./kiluj: line 6: use: polecenie nieodnalezione
    ./kiluj: line 8: use: polecenie nieodnalezione
    ./kiluj: line 28: my: polecenie nieodnalezione
    ./kiluj: line 36: błąd składni w pobliżu nieoczekiwanego tokenu ‚(‚
    ./kiluj: line 36: `my @URLs = ( # adresy z którego pobierane będą dane’

    (mowa o skrypcie dla linuxa który można znaleźć tutaj: http://www.nopaste.pl/32t , skrypty dla windowsa na stronie jak tylko wróci)

    harce

    22 Luty, 2008 at 20:39

  9. A Ty na pewno perla tam masz? Uzywam skryptu właśnie z tamtąd, do teraz pobrałem już 0,5GB i wciąż się kręci.

    Daj może:
    $ whereis perl

    u mnie odpowiada tak:

    $ whereis perl
    perl: /usr/bin/perl /usr/share/man/man1/perl.1.bz2

    gdyby u Ciebie było np /bin/perl to popraw w pierwszym wierszu skryptu ścieżkę do interpretera. A jeśli nie masz perla wcale to … no to skrypt w perlu nie zadziała.

    Co mnie jeszcze zastanawia … piszesz, ze mowi, że use jest w linii 6 a jak ja tam patrze to obydwa use sa w linii 3 i 4 … może przy kopiowaniu coś Ci połamało wiersze jakoś?

    wchodze

    22 Luty, 2008 at 20:52

  10. Troche zmodyfikowałem skrypt i powiesiłem go jako plik tutaj:

    http://www.wrzuc.net/get.php?what=hjg32fkpkiluj.pl.tar.gz

    różnica jest w tym co skrypt gada jak pracuje teraz jest tak:

    Pobieram dane z: poland.redwatch-russia.info/sites/lubelskie.htm … Pobrano: 77 plików 3.3MB (ogółem: 428 plików 19.8MB)

    czyli zlicza tez pliki na sztuki jakie zostały pobrane. Dodałem też podlinkowaną do RW domenę tworca.org ale wyłączyłem, bo chodzi o RW a nie innych przecież. Tymi innymi może będzie się trzeba zająć później. Ide spać … a skrypt niech się kręci co mi tam :D

    Acha jescze jedna zmiana … wyłączyłem limit prędkości transferu bo mi nie przeszkadza oryginalnie był ustawiony na 20k

    wchodze

    22 Luty, 2008 at 21:42

  11. Jak tam u Was?

    u mnie tak:

    Pobieram dane z: poland.redwatch-russia.info/sites/lubuskie.htm … Pobrano: 77 plików 3.3MB (ogółem: 96963 plików 4395.2MB) i idzie dalej :D

    redwatch.info

    23 Luty, 2008 at 16:11

  12. kazdy kto uzywa skryptow pobierajacych dane i utrudnia dostep do dowolnego systemu informatycznego podlega odpowiedzialnosci karnej z art 268a kk strona amerykanska zabezpieczyla adresy IP z ktorych blokowano serwer nie tylko redwatch tam sa inne strony i bedzie w polsce sprawa karna pozatym wszyscy kto ucierpial bedzie dochodzil od sprawcow odszkodowania moja strona rowniez byla niedostepna i szacuje straty na ponad 100000zl policja juz ma adresy IP tylko ustala do kogo naleza i rano o 6 pukpuk do haty i zabezpieczenie kompika ja mam status pokrzywdzonego

    policja

    2 Marzec, 2008 at 11:02

  13. „policja” rozumiem że sprawą zajmuje się krakowska komenda policji? dziwne bo na ulicy na którą wystawione jest IP nie udało mi się żadnej znaleźć, może nie macie strony, ale jak chcesz opublikuje dokładny adres i nazwisko żeby łatwiej było trafić….

    proponuję żebyś więcej nikomu nie wygrażał w tak żałosny sposób bo bywa że się denerwuję i cholera wie co mi do głowy przyjdzie…

    harce

    2 Marzec, 2008 at 18:02

  14. Boje sie… :(

    darek

    3 Marzec, 2008 at 00:53

  15. ? to taki strach ogólno-egzystencjalny czy czegoś konkretnego?

    harce

    3 Marzec, 2008 at 14:28

  16. To z tą policją to prawda?

    darek

    4 Marzec, 2008 at 20:23

  17. żałosny blef.

    harce

    4 Marzec, 2008 at 21:11

  18. Ludzie, róbmy coś! Redwatch znowu ruszył! Co prawda bez aktualizacji, ale jednak.

    Pozdrawiam.

    red

    20 Kwiecień, 2008 at 15:08

  19. zaraz i tak znowu zniknie ;]

    harce

    21 Kwiecień, 2008 at 08:20

  20. Albo mi się zdaje albo Red-watch wrócił ponownie :/

    Mibu

    31 Sierpień, 2008 at 20:32

  21. nic czego nie dało by się naprawić

    harce

    1 Wrzesień, 2008 at 12:51


Skomentuj

