harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

„poznajmy się” w sieci :]

with 6 comments

„poznajmy się” film wyreżyserowany przez z szczyma w którego produkcji miałem przyjemność brać udział (w sumie pewnie mniej niż minuta materiału z warszawskiego festynu imigrantów) jest już w pełni dostępny w sieci – jako 4GB DVD do ściągnięcia z pirate bay albo w bardziej przyjaznych formach na stronie filmu poznajmy się

film tyczy się imigrantów w polsce i tego jak to jest być imigrantem w tym dość egzotycznym kraju :] ogólnie bardzo pozytywnie, słyszałem tylko pozytywne opinie, w tym od znajomych irlandczyków i producentki dokumentalnego o imigrantach który ja reżyseruje :] (obecnie w montażu)

dla zainteresowanych projektem mini wywiad ze szczymem na stronach ambasady brytyjskiej i artykuł na cia

film opublikowany jest na licencji creative commons

Written by harce

22 Marzec, 2008 @ 18:11

Napisane w film, recenzje

Odpowiedzi: 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Może zainteresujesz się freetibet.pl , jeśli nie wiesz jeszcze.

    inirudebwoy

    23 Marzec, 2008 at 22:33

  2. tak poznajomość i ku lepszemu dobru wrzuciłam info o filmie na http://www.refugee.pl/?mod=knowbase&path=2259
    a jak dla mnie to reportaz bardzo fajny ;)

    karola

    24 Marzec, 2008 at 20:57

  3. Rewelacyjny reportaż. Bardzo pozytywny :) Ja żyję w takim miejscu gdzie nie ma zbyt wielu imigrantów i chyba tak naprawdę nie zdawałem sobie sprawy . Świetny materiał.

    inirudebwoy

    25 Marzec, 2008 at 10:24

  4. inirudebwoy – jakos nie jestem secjalnie w temacie tybetu – musze ograniczac swoje zainteresowania do oecnych bo i tak juz ciezko mi wszystko na raz ciagnac ;]
    jesli chodzi o recenzje, dzieki, przekaze szczymowi :]

    karolina – dzieki :]

    harce

    26 Marzec, 2008 at 18:23

  5. Dzisiaj jednak widziałem w Katowicach panią z Afryki, brzydko podsłuchiwałem jak przez telefon coś mówiła ;)

    inirudebwoy

    26 Marzec, 2008 at 20:41

  6. Wielce pozytywny rep., rozbila mnie zupelnie scena, w ktorej tancza lezginke; jakos mam do niej slabosc. Łał.

    ricardo

    2 Kwiecień, 2008 at 12:18


Skomentuj

