harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

nowy laptop

with 2 comments

tak jak pisałem post wcześniej, mój poprzedni laptop stracił klawiaturę i monitor, więc nadszedł czas na przesiadkę; od paru dni pracuje na toshiba tecra A2 (poprzedni lap to acer travel mate 4102 WLMI).

toshiba robi dość oldschoolowe wrażenie, na spodzie i z tyłu ma szeroki slot łączący ze stacją dokującą, 2 porty USB, 512MB RAM, brak firewire i trochę abstrakcyjny układ klawiatury (mniej więcej taki tyle że mam o klawisz więcej na prawo od spacji) ale za to w ubuntu wszystko działało „prosto z pudełka” – jedyne co musiałem sam zainstalować (tzn.

kliknąć żeby system sam sobie zainstalował) to sterowniki do modemu, reszta odpaliła sama, łącznie z compiz fusion, w związku z czym lansuje się teraz bujającymi się kostką i przezroczystym terminalem :]

zrzut ekranu

sprzęt kosztował mnie 300 euro i wątpię żeby był wart cokolwiek więcej, ale nie wiem czy przy nim nie zostanę – mały lekki i w miarę wygodny (poza cholernym altem dwa razy dalej niż jestem przyzwyczajony), tymczasem acer zostanie moim domowym serwerem :] (o ile uda mi się w końcu „zinternetyzować” miejsce mojego zamieszkania)

Written by harce

1 Kwiecień, 2008 @ 17:31

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. to fakt toschiba to solidny producent

    hurt

    2 Wrzesień, 2008 at 20:10

  2. od tego czasu męczę już kolejną toshibe i jakoś dają radę, chociaż dalej śni mi się po nocach lenovo (IBM) T… ;]

    harce

    2 Wrzesień, 2008 at 22:39


Skomentuj

