harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

fight!

leave a comment »

mały klip z tego co próbuje obecnie skończyć, musiałem tą biedę zmontować żeby kupić sobie trochę czasu u nauczycielki montażu (skądinąd raczej umiarkowanie kumatej więc dostałem za to odpowiednik czegoś pomiędzy 4 i 5 o0), chciał bym zastrzec że robiłem to na prędce i nie byłem w stanie nawet dodać efektów bo wersja avida której używamy (4.coś) żadnych nie ma (ma, ale te które ma klasyfikują się pod „żadne”)



w razie gdyby coś nie działało, bardziej tradycyjnie link do blip.tv

pełna wersja trwa 1.5h składa się z 5 walk z udziałem 12 ‚zapaśników’ i ma swoje momenty, ale montaż ciągnie się w nieskończoność, zmontowałem jakieś 3/4 właśnie okazało się że jedyna taśma z wstawkami zaginęła a do jutra powinienem wykonać 3 pełne dni roboty i według życzenia producenta jeszcze zrobić authoring DVD tak żeby ‚zapaśnicy’ mogli sobie wygodnie nagrać komentarz…

Written by harce

24 Kwiecień, 2008 @ 14:34

Napisane w montowanie, prywata

Skomentuj

