harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

dysk i pierdoły

leave a comment »

właśnie próbuję rozkminić czemu nie działa dysk koleżanki, log podłączenia wygląda tak, ale dalej nie jestem pewien czy dysk jest jakoś zaszyfrowany/zabezpieczony czy po prostu uszkodzony – wszelkie podobne logi w przypadku uszkodzeń zawierały dalsze sektory, u mnie wyrzuca tylko sektor 0…

jak na razie wygrzebałem tylko poradę żeby zrekompilować jądro tak żeby mieć dokładny debug, ale nie za bardzo mam na to w tej chwili czas

z wiadomości bardziej zrozumiałych;
– w poniedziałek dowiem się czy ma szansę ruszyć pewien pomysł który mi chodził po głowie od jakiegoś czasu, sprawa ostatnio nabrała kształtu i koloru, w poniedziałek będę wiedział więcej to się pochwalę (albo będę pomstował na świat i kapitalizm)
– właśnie kończę rok akademicki (ostatni) na mojej ukochanej uczelni więc nie mam czasu na nic
– dalej nie mam na chacie internetu, kolejne podejście we wtorek

Written by harce

2 Maj, 2008 @ 19:46

Napisane w Uncategorized

Skomentuj

