harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

prawie finito :]

with 2 comments

miałem pisać w poniedziałek, jest piątek no ale cóż, po kolei; właśnie skończyłem wszystko co miałem do zrobienia na uczelni (w sensie fizycznie na uczelni) – w ciągu ostatniego tygodnia między innymi zaliczyłem 12h w montażowni (no z przerwami, ale od 9 do 21), a także po raz pierwszy od roku pojawiłem się na wydziale o godzinie 8. efektem starań skończyłem montaż i nagranie komentarzu do tej cholernej walki (wrestlingu) którą montuje i wysmażyłem typowi który jest producentem płytę żeby mieć spokój. projekt potrzebuje tak na prawdę jeszcze sporo roboty; korekcja koloru, poprawny miks dźwięku ale to w wolnym czasie i w miarę chęci. zostały mi do kończenia dwie prace (budżet mojego dokumentu i rozplanowanie produkcji programu studyjnego) i oficjalnie skończyłem studia :]

co do moich buńczucznych zapowiedzi – we wtorek dostałem odpowiedź z DCTV (strona nieaktualna jak to w irlandii) że są zainteresowani moim dokumentem (scenariuszem) ale chcieli by zmienić w nim akcent z tematów ogólnie związkowych na dwóch polskich aktywistów związkowych (zgadnijcie kogo między innymi) którzy oryginalnie mieli posłużyć raczej tylko do rozwoju akcji. w każdym bądź razie ze zmianami czy bez, DCTV wchodzi w koprodukcje i wspólną walkę o dotację z BCI, a ja zapewne ustawię się jako reżyser i koproducent :) a i ważna sprawa – DCTV wszystkie swoje produkcje licencjonuje na creative commons więc jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to z dniem transmisji wrzucę na sieć :]

miało być jeszcze pierwsze cięcie mojego mini dokumentu o imigrantach w irlandzkich szkołach, ale blip.tv coś dziś nie daje rady więc będzie w osobnym poście

i na zakończenie, obczajcie co moli pykneła dzisiaj w inkscape (darmowym linuksowy program do tworzenia grafik wektorowych) – ostatnio też vagla, najbardziej znany polski specjalista od prawa „elektronicznego” zajmuje się robieniem animacji do swojego podcastu w również opensourcowym blenderze :)

Written by harce

9 Maj, 2008 @ 18:52

Napisane w Uncategorized

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Czy filmujesz może też wrestling kobiet? Chętnie bym pooglądał sobie jakieś silne dziewczyny :-)
    Przy okazji, masz podwójny link do mojego bloga :-)

    Jacek Sierpiński

    10 Maj, 2008 at 15:02

  2. już cię usunąłem (w połowie) :P

    co do wrestlingu… panie Sierpiński, pana zainteresowania są coraz bardziej niepokojące, chyba zadzwonię do twojego obecnego hosta ;] – nie niestety jest to tylko męski wrestling ale i tak irlandzki – parę postów wcześniej masz trailer w którym możesz sobie zobaczyć tych „potężnych” zawodników.

    harce

    13 Maj, 2008 at 19:14


Skomentuj

