harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

cywilizacja!

leave a comment »

wczoraj, sorry, dzisiaj około 4 rano wtoczyłem się do siebie do pokoju prosto z imprezy kawalerskiej pewnego znanego polskiego związkowca, wykonałem imponującą swoją komplikacją operację efektem której wylądowałem na łóżku, po czym odpaliłem laptopa, podłączyłem kabelek i hello world

jak już dzisiaj na trzeźwo ustaliłem miałem złe adresy DNS więc działało powoli i nie zawsze – po pijaku zresztą w ramach ich naprawiania dodałem po jednym w górę i w dół, dopiero teraz (czyli zaraz po obudzeniu) wstawiłem poprawne i jestem szczęśliwym posiadaczem czerwonego kabelka w którym jest sieć :)

Written by harce

24 Maj, 2008 @ 11:42

Napisane w internet

Skomentuj

