harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

Anna

with 13 comments

czekam na nowe informację w jej sprawie, ale apeluję do uczestników Federacji Anarchistycznej i innych grup anarchistycznych o natychmiastowe zaprzestanie wszelkiego wsparcia dla Anny powiązanej z portalem Viva Palestyna / działającej w Międzynarodowym Ruchu Solidarności (z Palestyną).

więcej informacji prywatnie.

Written by harce

19 Lipiec, 2008 @ 15:54

Napisane w anarchizm

Odpowiedzi: 13

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jestes ostatni skurwielem, Harcesz.

    Dopiero teraz widze ten wpis, nie interesowalam sie twoim blogiem wczesniej, weszlam tu przez przypadek.

    Wolisz komus obrabiac tylek za plecami, zamast na przyklad porozmawiac wprost, zwlaszcza, ze sie znamy?

    Notabene, w lipcu 2008 juz nie potrzebowalam waszej pomocy. Teraz teznie potrzebuje, z czeg sie bardzo ciesze.

    Anna Wajda

    Skurwysynstwo

    17 Styczeń, 2010 at 21:18

  2. O „nowe informacje” w mojej srawie mogles zapytac mnie sama, falszywy glupku.

    Skurwysynstwo

    17 Styczeń, 2010 at 21:21

  3. Osobiscie ci zycze, zeby jakis skurwiel, podajacy sie za przyjaciela wykorzystal twoja naiwnosc, oklamal i wyslal do wiezienia, po czym tacy jak ty beda „odmawiac wsparcia”.

    Zrozumiales w ogole cokolwiek z tej „sprawy”, durniu?

    Anna

    Skurwysynstwo

    17 Styczeń, 2010 at 21:24

  4. a co, nie domyślasz się dlaczego? jeśli chcesz to opublikuj odpowiedź, mogę ją wrzucić na bloga tak jak swoje posty, bez żadnych zmian

    wykorzystałaś gościnę, mimo że sam miałem ciężką sytuację nawet nie dziękując, zapożyczyłaś się i spierdoliłaś.
    przy okazji możesz jeszcze raz potwierdzić czy artykuł z indyka świadczący o twojej skończonej głupocie jest prawdziwy, wtedy z twojego mejla takie potwierdzenie otrzymałem.

    harc

    19 Styczeń, 2010 at 17:59

  5. To taka anarchistyczna beczelnosc, czy jak?

    Wykorzystalam goscine? Niby w jaki sposob???? Chetnie za nia zaplace, jesli tego oczekujesz i jesli znowu jestes w ciezkiej sytuacji. To byly 2 dni u ciebie, zgadza sie? Zdajesz sobie sprawe, ze nie musze nikogo prosic o cokolwiek, chyba, ze akurat moja „przyjazn z palestynczykami” naraza mnie na koszty, problemy i trudne sytuacje? Jesli nie dzialam spolecznie, nie potrzebuje nikogo a juz na pewno nie ciebie.

    Naprawde nie podziekowalam? Nie zartuj.

    U kogo sie zapozyczylam? Prosze o informacje, bo to jakas niesamowita chucpa z twojej strony. Jesli sie zapozyczam, zawsze oddaje.

    Co to znaczy: „spierdolilam”? Wyjasnij. Niby jak i dokad? Czyzbym miala wobec ciebie jakies zobowiazania czy jak, bo naprawde nie rozumiem.

    To sa bezczelne pomowienia i jako „szanujacy sie anarchista”, a nie skonczony skurwysyn, powinienes je czyms poprzec.

    Wobec tego czekam na wyjasnienia. Moze byc tutaj, moze byc prywatnie na maila.

    Anna Wajda

    Bezczelnosc

    20 Styczeń, 2010 at 16:51

  6. to może po kolei, mogła byś się odnieść do tego: http://pl.indymedia.org/pl/2008/07/37502.shtml ?

    harc

    20 Styczeń, 2010 at 18:21

    • Czemu zmieniasz temat? Moge sie odniesc, skoro nagle okazuje sie, ze chcesz na ten temat rozmawiac. Najpierw czekam na wyjasnienia poprzednich twoich pomowien.

      Twoje poprzednie posty to podle pomowienia, nie mowiac o tym, ze w moralnym wymarze to jest „to add an insult to an injury”.

      Tacy jak ty tylko mnie utwierdzaja w przekonaniu, ze najlepiej nie angazowac sie w nic, a na pewno nie w walke o cudzy tylek. Mnie to do niczego nie bylo i nie jest porzebne, jak i ta znajomosc z toba.

      Na twojego ostatniego posta odpowiem w wolnej chwili. Dziwi mnie tylko, ze nie reagujesz na moja propozycje porozmawiania prywatnie, skro, jak twierdzisz, „wykorzystalam goscine” i tak dalej, patrz wyzej (nadal czekam na UCZCIWE wyjasnienia. Wiesz, co to uczciwosc?)

      Anna Wajda

      Bezczelnosc

      20 Styczeń, 2010 at 19:22

  7. Notabene, moze cie to zdziwi, ale wiele osob, z ktorymi o tym rozmawiam, bynajmniej nie anarchistow, nie lewicowcow nawet, i nie zaangazowanych politycznie, doskonale rozumie moje motywy.

    Ta sprawa bedzie jeszcze tematem dyskusji, nie z toba, ale z innymi, bo to bynajmniej nie moja sprawa „prywatna”, choc do ciebie to jeszcze nie dotarlo.

    Anna Wajda

    Bezczelnosc

    20 Styczeń, 2010 at 19:28

  8. możliwe że ktoś inny rozumie twoje motywy, ja z anarchistycznej perspektywy nie rozumiem jak można chcieć zamordować niewinnych ludzi, bo tak się takie akcje kończą. nie akceptuje tego i nie masz co oczekiwać z mojej strony jakiegokolwiek zrozumienia. nie miał bym natomiast problemu gdyby to ciebie potraktowano według twojej miary – ładunkami wybuchowymi albo kalką w łeb.

    jeśli odpowiedział bym prywatnie to zapewne zaraz byś się oburzyła że nie rozmawiam publicznie, jak wolisz, mojego mejla masz.

    a ustalić próbowałem czy ten mejl powstał przed pojawieniem się u mnie czy po – jeśli przed, nie poinformowałaś mnie że jesteś najprawdopodobniej śledzona przez izraelski wywiad (bo jeśli nie zrozumiałaś do teraz dla takowego zapewne pracował twój ‚kolega’), jeśli po znaczy to że wyjechałaś z pożyczonymi ode mnie pieniędzmi nie planując bynajmniej powrotu ani okazji do ich spłacenia, kasę odzyskałem tylko dla tego że ty próbowałaś odzyskać pieniądze ze swojego konta i musiałem się sam o nią upominać czego nie lubię robić – to która opcja?

    harce

    20 Styczeń, 2010 at 19:51

  9. Skadze ty mozesz wiedziec, co planowalam? Zwrocilam ci, cokolwiek od ciebie pozyczylam, wiec jestesmy kwita. Skoro jestes chamem i mi to wypominasz, to juz twoj problem.

    No owszem, nie poinformowalam cie, ze jestem sledzona przez jakikolwiek wywiad… Za co cie strasznie przepraszam, nie omieszkam cie poinformowac, gdybysmy sie kiedykolwiek jeszcze mieli spotkac. Prawdopodobnie nie jestem, a jesli nawet, to coz to ciebie obchodzi?

    Czyli, na te twoje dwie opcje odpowiadam: jestes skonczonym idiota, a do tego chamem.

    Na twoim zrozumieniu zaley mi najumniej, tylko nie lubie, kiedy ktos (zwlaszcza publicznie) klamie na moj temat.

    Chcesz czegos ode mnie jeszcze, czy uznasz w koncu zgodnie z prawda, ze nic ci nie jestem winna?

    ?

    25 Styczeń, 2010 at 16:48

  10. Anno, proponował bym żebyś trochę się uspokoiła i popatrzyła na przebieg całej tej rozmowy, na bazie tego co wiedziałem, apelowałem do aktywistów anarchistycznych o nie współpracowanie z Tobą, nie upubliczniłem żadnych prywatnych informacji na Twój temat, nie podałem Twojego nazwiska i tylko bardzo podstawową informację pozwalającą cię zidentyfikować innym aktywistą (ale trudniejszą do wyszukania), nie pisałem że jesteś mi cokolwiek winna.

    Ty tymczasem zwyzywałaś mnie od skończonych idiotów, chamów, skurwieli, durni, głupków i skurwysynów, fakt że okradłaś mnie i odzyskałem kasę której naprawdę potrzebowałem tylko dlatego że inaczej nie miałaś dostępu do swojej zmienia się we wspaniałomyślne zwrócenie długo, a Twoja próba zaangażowania się w najbardziej szpetny wymiar ‚działalności’ obraca w Twoją prywatną sprawę mimo że wciągasz nieświadomych tego ludzi w pomaganie sobie jednocześnie ściągając na nich uwagę sama nie wiedząc w co mogą być zaangażowani (i nie mówię tu nawet o sobie). nie twierdze że jesteś mi cokolwiek winna a nawet jeżeli i tak bym tego od ciebie nie chciał, podobnie jak kontaktu z Tobą.

    gratuluje Ci opublikowania własnego nazwiska i fascynującej odpowiedzi na wszystkie zarzuty, fakt że mój blog jest nieźle wypozycjonowany powinien już niedługo zapewnić ci niezłą reputację wśród osób wyszukujących Twoje dane. jak dla mnie rozmowa skończona.

    harce

    26 Styczeń, 2010 at 13:13

  11. Owszem, powtarzam, ze jestes skurwysynem, zwlaszcza wobec tego, ze twierdzisz, ze cie „okradlam”. Masz dobrze w glowie? Nie wydaje ci sie, skurwielu, ze takich oskarzen powinienes dowiesc? Jakiej odpowiedzi na to sie spodziewasz, dania ci w morde?
    Owszem, publikuje wlasne nazwisko, skoro nie mam nic do ukrycia.

    ?

    30 Styczeń, 2010 at 23:15

  12. Prosze to dla ciebie, wysil mozg i sobie przetlumacz.

    Powodzenia w blogowej rewolucji.

    http://deu.anarchopedia.org/Bertolt_Brecht/Gegen_die_Objektiven

    Anna

    1 Luty, 2010 at 19:48


Skomentuj

