harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

und zurück

leave a comment »

od wczoraj jestem z powrotem w dublinie, co ciekawe od kiedy tu jestem jeszcze nie padało, czuję się nieswojo…

w zasadzie chciałem napisać tylko to ale i tak dodam że berlin daje rade :]. znowu, po drodze, spędziłem tam dwa dni (a w zasadzie to dwie noce), tym razem mieszkając u panny M. która zapewne nie omieszka puścić w świat podłej plotki odnośnie dłuższego niż planowany postoju. oczywiście wszystko to nieprawda, a tak w ogóle to jej wina.

uwagi z berlina:
• za ponad 80 metrowe mieszkanie o wysokim standardzie w centrum można płacić tyle samo co ja płacę za swoją klitkę w domu dzielonym z dwiema innymi osobami
• mają świetne falafele które w zestawie z półlitrowym piwem i tak kosztują mniej niż najtańsze falafele w centrum dublina
• te same uwagi dotyczą w zasadzie wszystkiego (przy porównaniu berlin-dublin) z wyjątkiem cen guinnessa
• ogólnie ceny w berlinie sprawiają też wrażenie zbliżonych jeśli nie niższych niż w warszawie (a mieszkania na pewno są tańsze)
• poleciłbym świetny bar w berlinie ale najpierw muszę ustalić jak się nazywał i jak tam dotarliśmy :P naprawdę bardzo fajny lokal prowadzony przez anarchistyczny kolektyw… mam nadzieję że warszawska cykloza (którą też polecam) będzie sobie radziła równie dobrze :)

Written by harce

30 Sierpień, 2008 @ 19:45

Napisane w pomykanie, prywata

Skomentuj

