harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

odżywam

leave a comment »

ostatnie dwa tygodnie do mojego standardowego odcięcia od netu dołożył się nagły wysyp roboty oraz gość korzystający z mojego laptopa (z braku własnego) więc nie bardzo miałem czas pisać… dla równowagi pewnie jeszcze dzisiaj puszcze relację z akcji solidarnościowej z greckimi anarchistami która zaczyna się o 17 i pewnie jutro prasówkę + moją opinię na temat szczytu w Poznaniu, bo jest o czym napisać

tymczasem ostatnią niedzielę spędziłem w miarę produktywnie, razem z P. prowadząc dystrybucję „polskiej anarchii” na dublińskich targach „independents day” 1, 2 w budynku spółdzielni… rolniczej? żywieniowej? Dublin Food Coop w każdym bądź razie. w tym miejscu zresztą pewnie zaczne pojawiać się częściej bo już dawno miałem do spółdzielni przystąpić i zacząć tam kupować jedzenie.
na imprezę stawiła się ciekawa mieszanka panków, hipisów, anarchistów i wszystkich innych zaangażowanych w kulturę D.I.Y., odbyło się parę warsztatów oraz projekcja (z mojego laptopa z ubuntu bo z lapa z vistą nie dało rady :] ) świeżego irlandzkiego dokumentu o D.I.Y. który pozytywnie mnie zaskoczył – słyszałem na jego temat różnie opinie, ale jak na pierwszą poważniejszą produkcję, i ogólnie jak na dokument DIY jest naprawdę dobry – trailer.

a poniżej parę fotek polskojęzycznego stoiska:

Written by harce

9 Grudzień, 2008 @ 14:48

Skomentuj

