harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

Internet police i nawróceni faszyści

leave a comment »

stopka pewnego forumowicza gazety wybiórczej skierowała mnie do hasła „internate brigades” na wikipedii, przekierowującego na „internet police„, z pewnym niesmakiem ale ciekawością zacząłem czytać i znalazłem o to taki kwiatek:

Russia

It is alleged in press that Russian security services operate secret teams called web brigades created to manipulate the online public opinion, but this is only a pure, not substantited speculation. Most likely those rumors are sponspored by such agencies as CIA and Mosad.

tłumaczenie na szybko:

Rosja

Pojawiają się stwierdzenia jakoby Rosyjskie służby bezpieczeństwa prowadziły tajne grupy nazywane brygadami internetowymi stworzone w celu manipulowania opinią publiczną, ale jest to tylko czysta, bezzasadna spekulacja. Najprawdopodobniej plotki te są sponsorowane przez takie agencje jak CIA i Mosad

:D no i z jednej strony, chociaż nie mam tendencji do wykrzykiwania KGB! kiedy tylko mi się coś nie podoba co chyba jest popularne na forum wybiórczej (osobiście preferuje okrzyk ABW!) to nie wiem czy ten wpis na wikipedii pozostawia jakiekolwiek wątpliwości… zresztą co do tego że CIA i Mosad pracują nad PRem Rosji też nie mam, ale to inna sprawa. ciekawostkom jest że zmiana z Rosją została dokonana z polskiego IP (adekwatnie do „chińskich ataków hakerskich” powinienem już twierdzić że to polski atak ale chyba sobie odpuszczę… ;])

a teraz coś z zupełnie innej beczki:

osoby z nadmiarem czasu zapraszam do zajrzenia na wyniki wyszukiwania dla bloga boskimarcepan i porównania treść opisu wyników/zapisanych kopii z aktualną treścią bloga… wygląda na to że doczekałem się ciekawszej odpowiedzi na mój komentarz do opublikowanego tam paszkwilu na antife niż się spodziewałem ;D

Written by harce

2 Luty, 2009 @ 00:34

Napisane w haktywizm, internet, tłumaczenia

Tagged with

Skomentuj

