harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

elba zostaje, ja jade na zachód

leave a comment »

siedzę w tej chwili z kumpeli w berlinie i w końcu zebrałem się w sobie i miałem czas żeby opublikować nagrania z pikiety w obronie skłotu elba w zeszły piątek.
nagrania robiłem telefonem więc są raczej niskiej jakości, oryginalnie nagrane w formacie .amr który przekonwertowałem sobie na cywilizowany .ogg (theora) przy użyciu bardzo fajnego programiku Mobile Media Converter – multiplatformowy open source z binarkami na ubuntu i windoze :]

sama pikieta naprawdę mnie zaskoczyła, po pierwsze, był tam niezły tłumek dużo przed czasem, a po oficjalnym rozpoczęciu naliczyłem 120 osób, myślę że przez akcję przewinęło się około 150, pomiędzy przemówieniami przez tubę dudniły bębny warszawskiej samby która nieźle się rozrosła od kiedy ostatnio ją widziałem (około 10 osób i pełne sambowe instrumentarium), food not mombs rozdawało darmowe żarcie i co jakiś czas przejeżdżał ktoś na tallbike-u (co zrobiło niezłe wrażeniach na paniach z prewencji pilnujących żeby nikt nie ukradł budynku pod którym pikietowaliśmy). pikiecie przyglądał się zagubiony turysta (na zdjęciu z kamerą).

jeśli o elbę chodzi to mam nadzieję że uda się wygrać tą sprawę i myślę że mają na to realna szanse, szkoda było by gdyby to miejsce miało skończ tak jak pusty plac obok gdzie stały wcześniej zeskołotowane budynki elbląskiej 2 czy fabryka…

no i relacje: indymedia 1, 2, 3, cia, wybiórcza 1 (LOL!), 2, metro, i w paru radiostacjach, ale nie chce mi się szukać.

przy okazji w kwestii skłoterskiej polecam też tekst „Króka historia anarchistycznego skłotu w Reykjaviku” no i do zobaczenia na rozbracie 9go maja.


(pierwsza fota to linux magazine na elbie :] )

Written by harce

19 Kwiecień, 2009 @ 17:53

Napisane w anarchizm, indymedia, skłoting

Tagged with , ,

Skomentuj

