harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

Wtyczka delicious na firefox 4

with 2 comments

Wraz z updatem do firefoxa 4 (całkiem ładnie działającego) straciłem parę wtyczek które nie mają wersji dostosowanych do jego aktualnej wersji, tak jak to bywa zazwyczaj. Jak zazwyczaj programiści z yahoo ociągają się też z aktualizacją oficjalnej wtyczki delicious której czasami używam do gromadzenia interesujących mnie stron. Po tygodniu odwyku stwierdziłem że wystarczy tego i poprawiłem sobie kod żeby się uruchamiała w obecnej wersji.

Wystarczy otworzyć ~/.mozilla/firefox/!!!twój profil!!!/extensions/{2fa4ed95-0317-4c6a-a74c-5f3e3912c1f9}/install.rdf (lokalizacja dla ubuntu) i podmienić linijkę

em:maxVersion="4.0b3pre" />

na

em:maxVersion="4.1" />

i problem rozwiązany do póki się nie ogarną.

Written by harce

10 Kwiecień, 2011 @ 22:43

Napisane w internet

Tagged with , , ,

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nie powiedział bym, że FF4 działa ładnie. U mnie na Ubuntu 10.10 FF4 potrafi w kilka godzin zapełnić mi 6Giga rami i 512 mega Swapa :/. Musiałem przez to przejść na Chrome. Czekam na wydanie Ubuntu 11.04, wtedy przeinstaluje system i zobaczę ponownie, jak będzie działać (mam nadzieję, że problem leży gdzieś u mnie, w obecnym systemie), ewentualnie muszę poczekać na jakieś aktualizacje Firefoxa.

    bialyikar

    12 Kwiecień, 2011 at 22:11

  2. Ciekawe, na moich 4GB ramu na ubuntu nie zauważyłem specjalnych problemów do 300zakładek, odkryłem natomiast buga który zapętla stronę odzyskiwania zakładek (co też niestety rozwiązało mój problem z przejrzeniem tego wszystkiego co tam miałem pootwierane…).

    harce

    13 Kwiecień, 2011 at 08:47


Skomentuj

