harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

produkcja

leave a comment »

jak to zwykle bywa zamiast pracować nad tym nad czym powinienem robię wszystko dookoła, tak więc skończyłem ulotkę na obóz FA, mimo pewnych niedociągnięć (głównie w warstwie tekstowej) jestem z niej dość zadowolony tym bardziej że to pierwsza ulotka na takim poziomie którą robie… wykonana w GIMPie, więcej informacji w sprawie obozu na CIA dziś wieczorem

ulotka na obóz Federacji Anarchistycznej
kliknij aby powiększyć

tak poza tym w ramach migania się od pracy napisałem taki artykulik o CIA oraz hasło wikipedii o CIA, zmieniłem moje ubuntu feisty w ubuntu studio (doinstalowując towar z repozytoriów na stronie ubuntu studio) co przypłaciłem uszkodzeniem nautilusa (menedżer okien w gnome), zajmowałem się także wymyślaniem scenariusza do ekranizacji komisów o Likwidatorze… zaskakujące ile agresji wzbudza w człowieku montowanie filmu ze ślubu…

wygląda na to że jutro wybywam do rospudy z kamerą więc zabieram się do pracy i tylko dwa linki na zakończenie:
comix grrrlz czyli punny napierają z własnym komiksem, zajebiście
artykuł o inwigilacji wikipedii przez służby specjalne – tak jak by ludzie nie spodziewali się że można to tak wykorzystać… na ten temat jeszcze coś większego napisze

Written by harce

30 lipca, 2007 @ 12:47

Napisane w anarchizm, pomysły, prywata

Dodaj komentarz