harce

harce 1. «swawolna zabawa» 2. «popisy zręczności i gonitwy w jeździe konnej» 3. «sz»

nagła śmierć spamera ZMK

leave a comment »

poniższy tekst jest mojego autorstwa artykułem na indymedia, zdecydowałem się jednak nie publikować go po rozmowie z P. który osłabił mój wybuch złośliwego entuzjazmu mądrym stwierdzeniem że trolla nie ma co karmić, umrze sobie w ciszy zbanowania, ale mimo wszystko mam silną potrzebę gdzieś to opublikować, no i w sumie od tego mam bloga

jeżeli ktoś nie czyta indymedia „spamer ZMK” to dwie osoby które pod każdym artykułem umieszczały serię komentarzy na temat pewnego lewaka zarzucając mu antysemityzm i w zasadzie wszystko poza huraganami itp. częstotliwość i ilość tych komentarzy powodowały frustrację tak adresata jak i czytelników oraz aktywistów indymedia, więc podjęliśmy decyzje o wyrzuceniu ich z naszego serwisu

jak być może niektórzy już zauważyli jakieś dwa dni temu, być może z powodu nagłej fali upałów? nagłą śmiercią zmarł spamer znany ze swoich publikacji ze stałą rolą „ZMK”

aby przybliżyć drogim czytelnikom i wszystkim współtworzącym nasz serwis sylwetkę tej niezwykłej osobistości możemy zdradzić tylko że w praktyce były to dwie osoby reprezentujące lekko zróżnicowany styl wypowiedzi oraz wykazujące duże zacięcie publikując na zmianę o różnych godzinach, często po 20 komentarzy dziennie lub i kilkanaście w jednej tylko serii, ba! czasami, tak jak dziś, do samiuśkiej północy próbując opublikować tekst o opresyjnej cenzurze ze strony indymediów… nie pomni faktu że zastosowana została wobec nich procedura trybu wandala zgodnie z którą ukrywane są teraz wszelkie ich teksty, próbowali. a jednak, zaniemogli i publikacji ich już na indymediach nie ujrzymy a nawet jeżeli to na krótko. wszystkim stęsknionym za tymi wybitnymi twórcami odsyłamy do archiwum ukrytych komentarzy

wpisy kondolencyjne można zamieszczać w komentarzach, za podszywanie się pod spamera ZMK będziemy bić po łapach

Written by harce

26 lipca, 2007 @ 22:40

Dodaj komentarz